nujavlar

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Maggan - 19 juni 2010 19:05

för att partaja tror jag. Eller så gick jag ut för hårt och ökade...


Vi började dagen med att springa runt i högstrukturen för att hitta lite mer grejor. Snart kommer det dit en massa rör, och så kanske man kan följa vägen mellan burkarna och inte bara gissa hur ledningarna ska gå!


Iväg mot gokartbanan för att "räjsa" lite. Lite mallig är jag, jag förbättrade min tid för varje körning, och jag kom inte sist! Kanonväder hade vi, och att köra på torr bana var kuligt, för det gick att gasa rätt bra även om det inte gick speciellt fort... Nåja, väldans trevligt var det!

Vi blev klara ganska tidigt och jag hann en vända till stan för att hämta finstövlarna i bilen. Alla jag pratade med trodde att jag skulle hämta gummistövlar...

Nästa stopp var på paintball-banan på havsbadet och jag vet inte vilket lag som vann. Men det var väldans trevligt! Jag lyckades norpa flaggan och ta den till vår bas en gång och jag träffade min skiftkollega i en hård fajt! Jag åkte dit själv några gånger, men jag klarade mig undan några större blessyrer. En träff på låret resulterade ett blåmärke, några träffar på masken gav färg i örat och munnen och det var inte gott!

Lämna lite pryttlar i stugan och sedan iväg till strandfyren där det blev bastu och bad i havet. Det var inte så jäkla kallt som jag trodde, men det var rätt skönt att gå in i bastun igen.


Middagen vi åt sedan var riktigt god, och det var en och annan som tyckte att jag åt lite sakta. Men så blir det när man har en välda massa att prata om! Väldigt trevliga bordsgrannar gör att det blir lätt så.


När vi väl kom oss i säng fram på småtimmarna så snarkade min rumskamrat precis hela tiden. När han någon gång inte snarkade pratade han i sömnen... Behöver jag säga att jag längtar till min säng???


Igår morse vägde jag in mig under 76 kg, men det har vi nog rätat upp nu...

 Dagen idag har varit väldigt lång, men snart får jag träffa kudden. Som jag har saknat den!


Presentation

Mamma, monstermoster, änglamoster, syster, lärare, operatör, projektledare, tjatkärring (typisk mammaroll?)

Statistik

4/11
75,5 kg
Smalast 85,5
Bredast 98
Bak 107,5

31/10 -11

75,5 kg. Har förträngt inmätningen...
17/10-11
75,5 kg.
Dags för en inmätning snart!
Vecka 41 va?

I morse, 11/10, vägde jag in mig på 76,2. Att det inte var mer förvånade mig!

Vecka 37 (var det så länge sedan sist??)
Jag har varit upp på nästan 78 sedan sist, men i dag stannade den på 76,2!!!


Vecka 34
 
77 kg
Ingen mätning ännu, men jag tycker mig vara lite snärtare i ansiktet! Eller så är det bara önsketänkande... 
Vecka 33
77,9 kg
Bredast 103,5
Smalast 91
Bak 109,5 


18 juli, en månad sedan sist!
 
 
77,5 kg. 
Ingen direkt hit att mäta sig när man varierat 2 kg sedan sist...
22 juni
75,3 kg (tryckfelsnisse var framme sist!)
84,5 smalast
100 bredast
106 bak 
13 juni
66 kg
85,5 cm smalast
97 cm bredast
106 cm bak

7 Juni

77,4 kg

88 cm smalast

99 cm bredast

110 bak

 

Var det 31/5 eller 1/6?

Vikt 76kg

Midja 85cm

Höfter 102cm

Baken 107cm

Vädret i Piteå

Väder Piteå

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Blogkeen

nujavlar

Ovido - Quiz & Flashcards